søndag 16. oktober 2016

La det blomstre! Dt-bidrag for Kort o Mania

I dag blogger jeg for Kort o Mania! Denne gangen har vi temaet; La det blomstre! Vi er sponset av All dresses up med to herlige digistempler, jeg har valgt en herlig fe med blomster, som passer supert til temaet på denne utfordringen.

Jeg har laget ett lollipopkort til denne utfordringen, jeg har brukt to strimler på ca 4cm bredde, inkl den punchede kanten. 



Her har jeg brukt blomster fra WOC i dus rosa og rosa samt hvite knopper. Stempeltrykk er fargelagt med promarkers, samt litt glitterlim på vingene. 


Jeg har brukt ett herlige sugerør fra Papirgleder, med blomster på og en enkel sløyfe rundt sugerøret.



Jeg har brukt mønsterark fra en herlig dus 6x6 blokk fra Studiolight, samt en tekststripe fra Papirdesign og en kakeserviett bak mønsterarket. 

Jeg håper du ble fristet til å lage et prosjekt med masse blomster og bli med oss å scrappe. 
Ta en tur inn på Kort o Mania bloggen og ser på alle de nydelig DT-bidragene!


Jeg vil delta på disse utfordringene med lollipopkortet mitt;

1 kommentar:

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -