tirsdag 4. oktober 2016

Bruk sløyfer - DT bidrag for Kort o Mania

Det er en ny utfordring hos Kort o Mania! Denne gangen er temaet; sløyfer! Siden vi er i oktober og det er rosa sløyfeaksjon, har vi i teamet valgt å bruke rosa sløyfer på våre prosjekter. På den måten får vi vist vår støtte til brystkreftforeningen, det kan også du gjøre ved å kjøpe en rosa sløyfe eller å donere HER





Jeg har denne gangen laget ett rundt lite kort til ei jente som snart har bursdag. 

Kortet mitt er stanset ut ved hjelp av spellbinder dies, i bazzil, fargen nude og i ett mønsterpapir jeg fant i resteboksen min. Kortet er pyntet med blomster fra WOC, tekststrimlene er fra Papirdesign og punchene jeg har stanset ut bladene med er fra ek sucsess.Trepynten er fra wycinanka. 

Bak på kortet har jeg festet en dobbelutstanset sirkel med en dies fra kort og godt, som fungerer som selve kortet. 

Håper dere tar en tur inn i kort o mania bloggen og blir med på utfordringen vår! Huska at vi også har ett vennskapshopp på gang!



2 kommentarer:

  1. Så søtt kort til ei tøff jente :) Likte "bikube-mønsteret" :)
    Kjekt å treffa deg på Papirfest :)
    Gina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Var kjempe koselig å treffe deg også :)

      Slett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -