tirsdag 1. november 2016

Det snør, det snør - DT- bidrag


 Det er klart for en ny utfordring hos Kort o Mania, denne gangen er temaet, å lage noe som har med vinteren å gjøre. 


 
 Jeg har denne gangen prøvd meg på ett stilig kort som heter Diagonal gate fold kort. Det var veldig kjekt å lage men litt utfordrende å pynte. Beklager det dårlige lyset på bildene men i ekte vestlandsvær var det jammen ikke mulig å få til noe bedre.




Jeg har brukt ett herlig mønsterark i hvitt og blått med innspill i brunt.
Vi i Design teame er sponset med lekre digistamps fra ppinkydolls, jeg har denne gangen fargelagt de med fargeblyanter, i stedet for promarkers



Kortet holder jeg lukket ved hjelp av magneter, inni er det god plass til en liten hilsen.


Håper du tar turen inn i Kort o mania bloggen og lar deg inspirere av alle de flotte DT-bidragene, ha en super november :)

Jeg vil delta på følgende utfordring med dette kortet;
Kreativ scrapping - Jul

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort - så morsom bretting!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping sin juleutfordring!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -