fredag 7. oktober 2016

Papirfesten!

I helgen var jeg og to gode venninner på Papirfesten i Stavanger. Jeg er så glad i å reise "hjem" og storekose meg med kreative gleder og gode venninner!
Denne gangen var jeg på kurs med Kjersti Valla og laget en lekker eske. Bloggen til Kjersti finner du HER



Denne esken kommer jeg garantert til å lage flere av, perfekt til en liten gave enten er til bursdag eller ju, eller bare en enkel vertinnegave. Jeg lærte også å knytte lekre sløyfer, som jeg syns har vært veldig vanskelig. Så nå knytter jeg til og med skoene med denne sløyfeteknikken *hehe*



1 kommentar:

  1. Det var et så kjekt kurs, og det er alltid kjekt å treffes på Papirfesten! Gleder meg til neste!
    :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -