lørdag 15. oktober 2016

Perler er kvinnens beste venn - DT- bidrag for NSHK

Tenk at vi er kommet til midten av oktober alt! Det er på tide med en ny utfordring fra oss i Nordsalten Hobbyklubb! Denne gangen har vi valgt temaet perler, vi vil se masse perler!

Jeg har laget ett skikkelig rosa shakerkort, jeg syns det ble en skikkelig rosa overdose! Når man er glad i rosa som jeg er så kan det aldri bli for mye!




Jeg har denne gangen laget ett shakerkort, med paljetter fra Papirgleder, bildet er fra Dixi, og den søte hjerteknappen kjøpte jeg hos Scrappegarasjen på papirfesten. Blomstene er fra Prima og WOC og bladene er stanset ut med en punch fra Tim Holtz. Den nydelige blonden med perler på vet jeg ikke hvor kommer fra men jeg syns den var utrolig søt, jeg har også perler i noen av hjørnene samt i blomstersamlingen.


Kortet er lukket med ett enkelt silkebånd og pyntet enkelt inni med mønsterark og noen perler.


Jeg håper du tar turen inn i Nordsalten hobbyklubb og ser på alle de lekre DT-bidragene som designteamet har laget.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -