mandag 26. september 2016

Vennskaps-hopp!

Vi i Kort’O Mania ønsker å få positiviteten frem igjen i scrappemiljøet. Den siste tiden har mange stått frem med at de er blitt mobbet og herset med. Dette synes vi er trist.
Det er nok også mange som er stille om dette, for de tør ikke å si noe høyt om dette.
Mobbing er ikke greit!! Vi tar avstand fra ALL mobbing!!

Vi kommer til å ha en bloghop og håper dere vil bli med oss på dette.
Blogghoppen fungerer slik dere må besøke alle jentene i designteamet.
Legge igjen en kommentar på blogginnlegget for å vise oss at dere har vært til oss alle.
Deretter legge igjen en kommentar på Kort’O Mania bloggen. Så er det bare til å legge inn bidraget ditt.
Her er rekkefølgen dere skal besøke;
Du har nå kommet fra Kort o Mania bloggen og er i Mari sin blogg nå.


Her er mitt vennskapskort, lage til en god venninne som jeg dessverre ser alt for sjeldent.
"Vennskap kjenner ingen grenser, selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som i hjertene finnes." Denne teksten har jeg valgt på fremsiden av mitt kort, jeg syns den passet veldig godt til temaet.

 
Jeg har laget mitt vennskapskort i dus rosa og grønn, med mønster ark fra Kaisercraft sin babyserie.
Diesen er fra Linda Design og stemplene jeg har brukt på dette kortet er alle fra Kort og Godt. 


Inni kortet har jeg også brukt en tekst jeg syns er veldig fin. " En person som deg, strør glede på sin vei, og lyser opp hverdagen for flere enn meg. Husk disse ord en dag du er lei. Jeg vil alltid bry meg om deg."
 


Videre skal du til
Veronique
Astrid
Sissel
Gro
Ane
Elisabeth
Kort’O Mania.
Vi skal feire scrappemiljøet vi er i og bli bedre på å bry oss om hverandre!
Ved å gjøre dette vil vi dere skal lage vennekort.
Skriv gjerne noen ord i bloggen din hvorfor nettopp denne vennen skal få koret. ( du må ikke, og du trenger ikke nevne navn!)
Vi kommer til å trekke en vinner som vil få en liten overraskelse i posten!!
Håper dette høres gøy og DU vil bli med!!!
 


8 kommentarer:

  1. Vakkert kort :-)
    Mobbing og/ eller utestengelse er aldri greit :-)

    SvarSlett
  2. Nydeligt kort. Mobning er bare så fejt.

    SvarSlett
  3. Nydelig, sart, rolig og et utrolig koselig og flott kort! :)

    SvarSlett
  4. Jeg har sagt det før og sier det nå - mobbing er en uting som bør ikke eksistere!
    Kortet ditt er helt herlig! Elsker de duse fargene og tekststempel. <3 Jeg er helt sikker på at venninnen din blir veldig glad for å få det. :)

    SvarSlett
  5. Dette var et skikkelig delikat kort. Likte greina og fuglene. Fuglene flyr med budskap om håp (tenker jeg). Tenker mottaker blir glad. Ønsker deg en fin "verdens kortdag". Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort! Virkelig flotte tekster, og også fuglene på utsida var veldig søte!
    :) Klem

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -