mandag 19. september 2016

Star wars - bursdagskort! DT-bidrag for Kort o Mania.

Denne gangen er jeg litt seint ute med mitt blogginnlegg for Kort o mania, da formen er heller kjip om dagen. Denne gangen er temaet barnekort! Jeg har denne gangen laget ett kort til en gutt som ble 7år og hadde star wars som tema i bursdagen sin. Da måtte det jo selvsagt bli, ett star wars kort.

 Til dette kortet innviet jeg min nye Silhouette Cameo 2, og brukte en fil som en god venninna av meg var så god å dele. Stormtrooper hodet er skåret ut i hvit, ganske tynn kartong.



Kortet mitt denne gangen er veldig enkelt. Jeg har bygget det opp lagvis med hvit og svart kartong, samt ett stilig svart mønsterark som jeg fant i samlingen min. Så måtte jeg har inn litt farge, og da fant jeg en skikkelig knall grønn dymotape og trykket ut teksten; "Gratulerer med dagen!" 

Jeg håper mottakeren likte kortet sitt, det var vertfall veldig kjekt å lage noe annet enn de vanlige søte kortene. 

Jeg håper du tar turen innom Kort o Maniabloggen og ser på alle de stilige barnekortene resten av desig teamet har laget!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -