torsdag 1. september 2016

Clean and simple! DT- bidrag for Kort o Mania

September er her med vind og regn, vertfall når man bor uti havgapet på vestlandet. Hos Kort o Mania denne gangen er det Clean and Simple som er temaet på utfordringen. Noen mestrer denne kategorien til fingerspissene, mens andre syns den kan være vanskelig, når det skal være så enkelt. Jeg havner nok midt i mellom, men elsker jo å ha masse blomster på mine prosjekter. Denne gangen har jeg lekt meg med distress i glade farger. Her er min løsning på temaet clean and simple, ta deg en tur inn i Kort o Mania bloggen å se på alle de flotte DT-bidragene!

Disse kortene ble jeg veldig inspirert av ett lignende i ett trykk. Enkle men fargerike.



Jeg har her brukt stempler fra Norsk stempelblad, og fargene som er brukt på på disse to er Distress ink peacook fethers og picked rasperry. Så har hvert av kortene fått ett lite dryss med perler og rhinestones.


Kortene er like enkelt pyntet inni og på baksiden med ett lite fargespill. 


Håper du tar turen innom til Kort o Mania bloggen eller hopper rundt til de ulike i design temet, det er masse lekre bidrag å se!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -