lørdag 17. september 2016

Kort til han - DT-bidrag Nordsalten hobbyklubb

Denne gangen scrapper jeg for Nordsalten Hobbyklubb! Temaet denne gangen er til mannen, jeg har laget ett gratulasjonskort til min svigerfar som hadde bursdag i juli. 

 
Jeg syns dette er kjempe kjekt å jobbe med!
 Jeg lager slike kort alt for sjeldent!

 
Her har jeg brukt svart bazzil, folietape fra biltema, metall fra korthobby og Tim Holtz og maling og bånd fra Tim Holtz. jeg har også brukt diverse metall fra korthobby og ulike ting under tapen for å skape tekstur.






Rammen og båndet bak gratulasjonsteksten er fra Tim Holtz, det har ligget en god stund ubrukt, men jeg syns det var perfekt til dette kortet. Alfabetet er fra making memories.


Håper du tar turen innom å ser på alle de flotte bidragene jentene i designteamet har laget!
De finner du her, i Nordsalten Hobbyklubb sin blogg! 

Jeg deltar på følgende  utfordringer med dette kortet. 
Scrappelyst - Favorittstil
Hjerteboden - Naturfarger
Hobbygarasjen - Rustikk
 Papirplaneten - Høsten


4 kommentarer:

  1. Skikkelig tøff bakgrunn og flott kort i sin helhet 😃
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen 😃 Pia

    SvarSlett
  2. Veldig maskulint og flott kort
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Stilig kort og rustikke farger, veldig tøffe mixed media detaljer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett
  4. Meget tøft kort! Stilige effekter :) Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -