tirsdag 16. august 2016

Hurra for deg! DT-bidrag #158

I dag blogger jeg for Kort o Mania! Denne gangen har vi temaet Hurra for deg, og korthobby sponser premiern!



Mitt kort denne gangen er ett shabby chic, romantisk kort, da jeg så disse lekre arkene, fra Maja Design sin serie Vintage romance, måtte det bare bli ett slikt kort.  Her har jeg kost meg med riving av kanter, sverting, stempling og gesso.


I tillegg til arkene fra Vintage romance, har jeg brukt blomster fra Prima og WOC, herlige trehjerter fra Wycinanka, ramme fra Melissa Francess og selvsagt metallpynt fra Korthobby som er sponser av premien på denne utfordringen.  All metallpynt er fra korthobby, men noe av den er malt med gesso, samt at den største har fått frantage på.  Fjær, blonder og bånd måtte til.




Herlige blomster som jeg er blitt veldig glad i er sweetheart blossoms fra WOC. Stempelrykket her er fra en Kort og godt stempelplate, og den store rosen er fra Prima.

Stikk innom kort o mania bloggen og la deg inspirere!
Gleder meg til å se ditt bidrag!



Jeg deltar på følgende utfordringer med kortet mitt;



8 kommentarer:

  1. Nydelig romantisk kort,flotte sarte farger:)
    Takk for at du er med på utfordringen hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Et ble ordentlig elegant kort Mari! Elsker de lekre arkene fra Maja Design. Nydelig pyntet med chipboard, blomster og fjær! <3
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Hjerteboden.
    DT Maria

    SvarSlett
  3. Så lekkert kort i herlige, duse toner! Nydelig pyntet og så fint med de hjertene.

    Takk for at du deltar i august-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Veldig flott kort :) Kjempefint pyntet.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    DT-Jeanett

    SvarSlett
  5. Wow for et nydelige kort! Digga pynten/oppsettet og papirene er jo noe for seg... Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

    SvarSlett
  6. Nydelig kort med kjempeflotte detaljre. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin Alt er lov utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  7. Lekkert kort med mange fine detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  8. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -