torsdag 1. oktober 2015

Rosa! Vi støtter Rosa sløyfe-aksjonen!

Da er vi kommet til oktober og det er klart for en ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb! Denne gangen scrapper vi i rosa og støtter Rosa sløyfe-aksjonen! Vi oppfordrer alle til å gå inn og støtte Rosa sløyfe-aksjonen

ROSA - Alltid kjekt å lage noe rosa med ei skikkelig rosajente i hus!
Så her er mitt rosa bidrag!




En herlig mørk rosa i bazzil dotted-swiss kartong.



Hvit bazzil bord laget med Martha Stewart punchen Cherish.
Karoline fikk rosa gitar til jul i fjor og den går hun stadig rundt å klimprer på og har konsert, så det var på tide at popstjernen vår fikk sin egen albumside.



Kronen er jeg usikker på hvor jeg har fra, den dukket opp under en liten oppryding, blomstene er fra papirdesign og WOC og bokstavene er litt diverse.


Jeg håper du tar turen innom til Nordsalten Hobbyklubb og lar deg inspirere av alle de lekre bidragene fra jentene i design teamet!

Besøk gjerne Kreftforeningen og gi din støtte til rosa sløyfe-aksjonen






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -