lørdag 10. oktober 2015

Produksjonen av julekort er i gang

Jeg ble sittende og gruble over hva jeg skulle lage her en kveld jeg satt meg ned i kosekroken. Til slutt tok jeg turen inn til The paper crafting for å kikke innom diverse utfordringer.
Scrappelyst sin utfordring gikk på kreativ bruk av knapper, og etter en liten kikkerunde i diverse scrappeblader fikk jeg en ide.



Jeg har laget ett posekort med Pion sin lekre julearkserie, christmas in Norway. I tillegg har jeg brukt en hel haug med hvite knapper, for å forme ett juletre, syns det ble ganske stilig.
Stjernene er trykket ut med en ny dies fra Kort og godt.




Litt pynt bakpå også





Laget en tag av bazzil i fargen vanilla til å ha oppi papirposen
Nå må det bare pent vente til desember for å finne veien til noens postkasse. Kjekt å være i gang med julekortene!


Ønsker alle en god helg!




Jeg deltar på utfordringen til Scrappelyst som går på knapper med dette posekortet









4 kommentarer:

  1. Flott posekort og kreativ løsning på oppgaven hos Scrappelyst.
    Stilig med knappetreet :-)
    Tusen takk for at du deltar hos oss.

    DT Hege.

    SvarSlett
  2. Herlig julekort, og her ser vi definitivt knapper :-) Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Utrolig flott og kreativt kort. Ja, her var det virkelig herlig bruk av knapper :D Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  4. Så kreativt kort med herlig bruk av knapper! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -