søndag 11. oktober 2015

Måtte julen bringe.....



Dette kortet begynte jeg på, mens jeg var på papirfesten, det eneste som var festet var mønsterpapiret og båndet...  så ble det liggende en stund etter at jeg kom hjem. Helt til jeg ryddet og kom på at dette ikke var gjort ferdig... Hva slags kort skulle det bli tro? Svaret ble ett julekort... Hvis jeg ikke tar helt feil kalles denne brettingen for ett Joy fold kort.



Bildet er stanset ut med en rund spellbinder dies, jeg har brukt to forskjellige puncher som gir flotte snøkrystaller og brukt blomster fra WOC og papirdesign til å pynte med.






På innsiden har jeg brukt ett tekststempel jeg liker veldig godt, en fin juletekst fra North Star Design, som du finner HER



Jeg vil gjerne delta på North Star Design sin utfordring JUL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -