torsdag 1. oktober 2015

Lag på lag!



Det er klart for en ny utfordring hos Kort o Mania! Denne gangen vil vi gjerne se lag på lag, vi i design teamet er blitt sponset med lekre digi stempler fra Ppinkydolls, Jeg falt for ei søt lita jente, her kommer mitt DT bidrag til utfordringen lag på lag;


Stempeltrykket har jeg fargelagt med fargeblyanter, for å få ett sartere uttrykk.

Jeg har brukt mønster ark fra Vintage Frost basics fra maja design, hvit bazzil og nydelige blomster fra papirdesign.



Innsiden speiler utsiden, og jeg har valgt en oppmuntrende tekst inni. 


Denne fine teksten bruker jeg endel, mener den er fra stempelglede.



Håper du tar deg en tur inn til Kort o Mania og lar deg inspirere av alle de flotte DT-bidragene!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -