fredag 16. oktober 2015

Bli inspirert!

Det er på tide med en nyt utfordring hos oss i Kort o Mania, denne gangen skal dere la dere inspirere av jentene i design teamet! Ta en tur inn i bloggen og se på de ulike DT-bidragene.



Jeg har laget ett veldig enkelt kort, noe jeg gjør endel av, jeg er glad i det enkle, samtidig er jeg veldig glad i å bruke dies på kortene mine, de har også veldig ofte blomster og halvperler.
Her har jeg brukt en lekker dies fra Poppystamps som heter diamond background, teksten er fra ett klipp ut ark fra North star design.




Enkelt pyntet inni med en oval dies og liquid pearls.


Håper du tar turen innom i Kort o Mania bloggen og lar deg inspirerer og blir med oss å scrappe!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -