torsdag 3. oktober 2013

Piratbursdag

På søndag var vi 8 gode venninner med augustbarna og resten av familien samlet i piratrommet på Leos Lekeland. Vi har holdt sammen siden vi ble gravide med augustbarna våre i 2008. Hvert år feirer vi alle samtidig i stedet for å løpe til hverandre i bursdager i hele august. Vi trekker en å gi gave til, og i år skulle vi gi til Sebastian, en av de Karoline kjenner best. Dette syns hun var veldig stas! Jeg satt meg ned for å lage kort til han, da hun også kom og ville lage, så her er kortene våre :)


Jeg hadde bare ett stempel med en jentepirat fra Magnolia, men gjorde lappen rund og klippet av flettene.
Arket jeg har brukt er fra october afternoon, bølgepap, hyssing, gesso og litt heidi swapp spray.

Staffelikort, bokstavene er også fra october afternoon, samt boksider fra en gamme bok



Stempelet er fargelagt med promarkers, så ha jeg laget sand av fran-tage. Tekststempelet er fra kort og godt.


 Karoline ville som sagt også lage kort, hun har også fargelagt med promarkers, og brukt favoritt tapen sin :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -