torsdag 24. oktober 2013

Blogghopp hos Nordsalten Hobbyklubb!

Camilla i designteamet hos Nordsalten Hobbyklubb har nettopp fått ei nydelig prinsessw, og i den anledning hadde vi lyst å arrangere ett blogghopp til ære for henne :)
I bloggene våre har vi laget noe til anledningen som vi har lyst til å vise frem, vi håper mange blir med og hopper!
Her er kortet jeg har laget :)
Jeg har laget ett posekort med tag i.


Jeg har brukt de herlige papirene fra Bundle of joy fra Kaisercraft. Bilde er også herfra. Blomster fra WOC, og teksttempel fra kort og godt.


 På tagen har jeg brukt farget seambinding og ett herlig stempel fra korthobby.no

Den neste på lista er:
Hopp inn i bloggen hennes og se hva hun har laget til anledningen.
Om du kommer tilfeldig innom her hos meg, så klikk deg inn til Nordsalten Hobbyklubb og start hoppingen der Her finner du både bilde av den fine premien, og litt mer opplysninger om blogghoppen.
Vi lar hoppingen foregå i ei uke, så dere må fullføre runden innen 31.10. kl 20.00. Vinneren blir trukket på lørdag.

16 kommentarer:

  1. Nydelig babykort du har laget Mari ;-) Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Vakkert kort du hadde laget til ære for Camilla og jeg hopper videre, klem bente:)

    SvarSlett
  3. Skjønt kort med nydelig motiv♥Digger disse posekortene:)
    Kjempekoselig med blogghopp,det setter sikkert Camilla stor pris på:)

    Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  4. Herlig motiv du har brukt på dette søte kortet!

    SvarSlett
  5. Vakkert kort du har laget:) så søtt motivet er.. klem

    SvarSlett
  6. Søt kort, med passende søtt motiv :-)

    SvarSlett
  7. Det var et søtt kort <3 Hopper videre :)

    SvarSlett
  8. Kjempeskjønt posekort, så utrolig nusselig motiv!

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  9. Nydelig kort med herlige farger og motiv!
    :) Klem

    SvarSlett
  10. Så flott kort:) Herlige farger og motiv=)
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig posekort!
    Da hopper jeg videre:)

    SvarSlett
  12. Nydelig Mari. Skikkelig koselig motiv:-))

    Sylvia.

    SvarSlett
  13. Her ramlet jeg over enda et nydelig kort og en flott blogg :) Fantastisk!

    SvarSlett
  14. Det var et nydelig kort.
    Så gøy med blogghopp i anledning babyen til Camilla :)

    SvarSlett
  15. For et nydeleg kort. og kjempekjekt med blogghopp. Inspirasjon til tusen
    Klem Anita

    SvarSlett
  16. Nydelig kort til babyen.
    Klem Sissel

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -