tirsdag 15. oktober 2013

Bånd og blonder! DT-bidrag

Det e 15.oktober og klart for en ny utfordring hos oss i Nordsalten hobbyklubb!
Denne gangen er temaet blonder og bånd, og vi vil at dere bruker min. 3 blonder/bånd. Ta turen innom hos Nordsalten og la deg inspirere av de flotte DT bidragene!


Her er mitt DT bidrag.


Brukt ett mønsterark jeg fant i julebunken, som jeg ikke er helt sikkker på hvem som har designet på. Vanilla bazzil, bredt bånd nederst, så en blonde, og endel hyssing. Trykket fra North star stamps er trykket på vanilla bazzil og ligger på osteklut. Blomstene er fra papirgleder.


Har stanset ut trykket med en spellbinder dies og hatt platinum sticles rundt kanten.


Innsiden med stempel fra kreativ hobby.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -