lørdag 5. oktober 2013

Oransje

Jeg kom over utfordringen til Papirdokkene og fant ut at oransje er en farge jeg aldri bruker. Så da utfordret jeg meg rett og slett til å delta, Kort o Mania har og en utfordring som går på høstfarger og 2 bretter eller mer, så da ble det en dobbel utfordring til meg :)

I siste nr. av ett trykk fant jeg oppskrift på ett stilig kort som jeg måtte prøve meg på.

Arkene er fra ett Jenny Bowlin kit, tekstempel fra kort og godt, og blomster fra WOC. Rammen er laget av to Spellbinder dies



Ett nydelig vintage bilde fra Pion design.


Første del brettet opp, her har jeg brukt ett stempel fra Kreativ Hobby


Her er neste brettet opp, her får man se det nydelige bilde, har en matte med oransje kartong bak og pyntet med halvperler fra kort og godt.


Siste brett er brettet ut, og her har jeg også brukt stempler fra kort og godt.
Samt hvit og orange kartong kuttet ut med spellbinder dies for å lage skrivefelt.







Kort o Mania - Høst med 2 eller flere brettinger

Papirdokkene - Oransje

6 kommentarer:

  1. Så kjempefint kort!! Flotte farger, og lekker bretteteknikk!
    Gleder meg til å treffes neste helg, kanskje jeg også får laget noen kort igjen.. :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig, Mari, flott pyntet og jeg digger denne bretteteknikken.

    SvarSlett
  3. Kortet ditt ble aldeles nyyydelig og sammen med de lekre fargene og den kule bretteteknikken, ble det toppers :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Håper å se deg igjen på vår neste utfordring. Lykke til :-)
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  4. Dette kortet er skikkelig flott! Så herlige og friske farger, og lekkert dekorert! Rett og slett nydelig!
    :) Klem

    SvarSlett
  5. nydelig kortet ble! den bretteteknikken var jo så lekker. må nok prøves en gang ja!

    klem

    SvarSlett
  6. Åååååå dette var lekkert Mari ♥
    Nydelige og spreke ark, veldig kult med den "greina"
    Jeg elsker denne bretteteknikken.
    Takk for at du scrapper med Papirdokkene.
    Klem :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -