søndag 20. oktober 2013

30 års dag :D

En venninnne ble 30 år og det må selvsagt feires!
Siden hun får penger i gave fant jeg ut at jeg måtte gjøre litt ekstra ut av kortet
Jeg har brettet et kort etter tesa-metoden fra ett trykk, 5/12.

Jeg har brukt papir og bilde fra pion design.


Jeg har brukt ark fra Pion Design og serien Vintage Spring, bilde er også fra denne serien. Stjerner fra studio calico, sommerfugl fra Prima, blomster fra WOC, kant punchen er fra Martha Stewart. og litt osteklut samt litt gesso her og der. 

Syns dette bildet var så nydelig


Ett herlig stempel fra Papirdesign på innsiden, på andre siden har jeg en pengelomme.





Jeg vil delta i følgende utfordringer med kortet mitt

Card and scrap - utfordring #63 - merkedag
Kreativ verden - oktober - alt er lov
Kort o Mania - Utfordring #95 - la deg bli inspirert, inspirert av Ane sin brettemetode.





12 kommentarer:

  1. Hvor er den bare smuk ♥

    1000 tak for ar du deltager på card and scraps udfordring.

    knuzzzz♥

    SvarSlett
  2. Kortet ditt er aldeles nydelig!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig kort, så sart og lekkert. Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem Rita

    SvarSlett
  4. Super sødt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  5. Hei Mari! Kjekt å se deg i Bergen! :-) Nydelig kort du lager, og dette var jo bare helt skjønt! Takk for koselig kommentar på bloggen min, og så kjekt at du har hatt glede av vesken du også. :-)

    SvarSlett
  6. For et aldeles nyydelig kort du har laget!! Stilig bretteteknikk:))
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  7. Meget smukt kort og dit motiv er rigtig sødt! Tak fordi du deltager hos Kort o mania

    SvarSlett
  8. Virkeligt et smukt kort.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
  9. Nydelig kort<3
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and scrap
    DT-Anita

    SvarSlett
  10. nydeligt!! takk for du deltar hos kort o maina ;)
    klem dt ane :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig kort=) Takk for du deltar hos Kort' O Manian
    Klem dt Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -