lørdag 1. april 2017

Det er VÅR!

Endelig er scrappeformen tilbake, og i dag blogger jeg for Kort o Mania og denne gangen er temaet VÅR! April er her, og selv om være utenfor ikke minner om vår bestandig så er virkelig våren her. 
Vi i design teamet er sponset med lekre digistempler fra All dressed up

Jeg lot meg inspirere av ett nydelig kort som Cathrine hadde laget til utgave nr.2 av Ett trykk. Så enkelt og så nydelig! 
Jeg har brukt nydelige papirer fra Pion Design og serien the songbird's secret. Arkene er så nydelige! Jeg har brukt hvit bazzil og dies fra Kort og Godt. Blomstene er fra WOC.

Stempeltrykket mitt har jeg fargelagt med Promarkers og flexmarkers. 


Jeg håper du tar turen inn på Kort o Mania bloggen og lar deg inspirere av de flotte DT-bidragene. Lag ditt eget vårlige bidrag, og bli med på utfordringen vår!

Ha en nydelig april og påske!

1 kommentar:

  1. Så nydelig og vårlig kort! Søtt motiv, og lekkert dekorert med blomsterranken med hjertet i midten!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -