torsdag 6. april 2017

Fremsnakk!



Påsken er rett rundt hjørnet, og før vi tar påskeferie er vi i Nordsalten hobbyklubb klare med en ny giveaway og mer fremsnakk! Jeg anbefaler deg sterkt å ta turen innom Nordsalten hobbyklubb sin blogg for denne gangen er det ikke en, men TO giveaways!


Lena Marie Johansen sitt bilde.



Denne gangen vil jeg trekke frem en duo, av disse to damene er det vanskelig å velge en av de, så dermed vil jeg fremsnakke begge to. Damene jeg prater om er Grethe og May Lis, duoen som står bak det fantastiske treffet Papirfesten, TO ganger i året!
De har en fantastisk evne til å få deg til å føle at du hører hjemme på papirfesten, enten du er der for første gang, eller fast inventar. De er det jeg vil kalle ett dreamteam. På papirfesten sitter alltid latteren løst, og de gir virkelig mye av seg selv. De samler en hel gjeng med scrappere i september og januar/februar hvert år. De gir oss en kjempe flott ramme til å møte både nye og gamle fjes, til å være kreative fra tidlig morgen, til seint på kveld. Ja jeg vil si de virkelig gjør en stor innsats for scrappemiljøet og sprer positivitet!





Lena Marie Johansen sitt bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -