søndag 16. april 2017

Into space!

Midten av april er her og det er på tide med midtveisinspirasjon hos  Nordsalten hobbyklubb!
Denne gangen er temaet; Into space; lag noe med stjerner og planeter! Vi i design teamet ble sponset av Oddball art med stilige digi stempler.


Jeg valgte å lage ett kort inspirert av ett jeg laget på kurs med Linda Brun. Jeg brukte ulike dylousions som jeg sprayet på akvarellark og lot tørke, så printet jeg ut digistemplene og brukte dylousions også på disse før jeg klippet motivene ut. Jeg syns dette monsteret var så stilig! Tekststempelet er også fra Oddball Art.


Inni har jeg brukt stjerner stanset ut fra samme ark som monstrene, enkelt men dekorativt.


Håper du tar turen innom Nordsalten hobbyblogg og ser på de andre lekre DT bidragene, og lar deg inspirere til å delta!


1 kommentar:

  1. Artig og flott kort. :) Likte det veldig godt :) Enkelt er ofte det beste også :)

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -