mandag 20. februar 2017

Hurra!

Det er på tide med litt midtveisinspirasjon for den fine  utfordringen Hurra for deg hos Nordsalten Hobbyklubb.  Mitt blogginnlegg kommer litt seint denne måneden, men bedre seint enn aldri!



  Denne gangen har jeg laget kortet mitt i nydelige lillatoner



Kortet mitt er i lilla og hvitt denne gangen. Nydelige mønsterark fra serien enjoying outdoors fra Maja Design og lekker lilla speilkartong fra Papirgleder. Jeg fikk skikkelig vårfølelse av å lage dette kortet! Spring in Paris? Ja takk!


Bilde er fra ett klippeark jeg har kjøpt av Linda hos Papirgleder, derfra kommer også den søte hjerteknappen. For å mye kortet litt opp har jeg brukt en blonde og litt hvit twine. Blomstene er en blanding fra Papirdesign og Wild Orchid. 



Innsiden er pyntet med samme  blonden som på utsiden, stempel og dies fra kort og godt. 


Tekststempelet har fått en matte av speilkartong bakom for å ramme det inn. Stempelet er fra kort og godt, med tilhørende dies som gjør at det blir perfekt kuttet rundt. 

Det er Kort og godt som sponser denne månedens utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb, stikk innom bloggen og ta en kikk på den nydelige premien!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -