lørdag 4. februar 2017

Fremsnakking, giveaway og nytt kort!






Vi i Nordsalten Hobbyklubb sitt design team har lenge snakket om å gjøre noe i forbindelse med å løfte fram det positive i scrappemiljøet. Dessverre har det vært en del negativitet, og noen har til og med lagt scrappingen på hylla på grunn av at de har vært utsatt for netthets. Dette syns jeg er veldig trist, og derfor er det vi skal igang med nå ekstra spennende! Vi hadde tenkt å gjøre dette uansett, men nå har vi også blitt spurt om å overta "Crafters Together" sine premier, da denne bloggen har tatt pause, dermed blir det giveaway også! Jeg anbefaler alle å gå inn på Nordsalten Hobbyklubb, og på alle de andre i DT sine blogger. Bli med på giveaway, og bli gjerne med og løft fram andre ved å framsnakke dem! Det kan jo også hende at det er nettopp du som er blitt framsnakket i en av bloggene våre. Uansett vil du få anbefalt noen flotte scrappere å besøke bloggen til!

Den første jeg vil fremsnakke er Line!
Line lager flotte kreasjoner, med lekre blomsteroppsatser og lekre fargesammensetninger. Vintagestilen bruker Line mye, dette er en av mine favoritter. Jeg har trukket frem et av de mange nydelige kreasjonene til Line, nemlig dette lekre herrekortet. Dette er bare et av mange nydelige kort, så jeg anbefaler så absolutt en tur innom bloggen til Line.



Så over til ett kort jeg gjerne vil vise dere. Dette er et shakerkort jeg laget på Papirfesten i Stavanger forrige helg. 


Kortet er laget med bunnåpning, i fargene rødt, hvitt og kraft. Enda rødt er en farge jeg bruker veldig sjeldent.



På kortet har jeg brukt et av de nydelige arkene i serien Summertime til Maja Design. Maja design må være en av favorittene mine når det kommer til mønsterark, i tillegg har jeg brukt bazzil i rød og kraft. Jeg har laget shakerboks ved hjelp av mosegummi og plastark. Shakerboksen er fylt med lekre røde paljetter fra Papirgleder og glassglitter fra Prima. Klistremerke med tekst fra papirdesign, blomster fra WOC og hyssing.



Oppå shakerboksen har jeg brukt liquid pearls, disse har jeg hatt på scrappepulten min lenge men ikke våget å bruke, da jeg alltid har fryktet at de skal bli stygge, så halvperler har vært mye tryggere. Men med Karen Elise som min mentor hoppet jeg i det og prøvde noe nytt!. Stempelet inni shakerboksen er fra Kort og Godt. 


Jeg vil gjerne delta med dette kortet på følgende utfordringer:


Scrappiness; Prøv noe nytt




4 kommentarer:

  1. Nydelig kort, Mari! Får riktig sommerstemning av dette:)

    SvarSlett
  2. Flott shaker kort, og nydelig pyntet. Synes det ble veldig flott med Liquid Pearls - gøy å prøve noe nytt:) Tusen takk for at du deltar i Scrappiness sin utfordring. Klem Bente-Heidi

    SvarSlett
  3. Herlig kort, og digger det sterke fargevalget, for rødt er ingen enkel farge og jobbe med. Elsker også at du fremsnakket Line, for dæven der inne var det også mye fint altså :-)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -