onsdag 1. februar 2017

Hurra for deg!


1.februar er her og Kort o Mania er ute med ny utfordring. Denne gangen er temaet dies/puncher. Vi er sponset av Ppinkydolls med lekre digistempler, jeg har bruk ei herlig jente på mitt kort. Jeg har brukt sirkel dies på mitt kort, samt cherish punch fra Martha Stewart





Jeg har brukt herlige mønsterark fra Maja Design, teksstempel fra kort og godt, blomster fra WOC og ordklistremerker fra Papirdesign. Trepynten er fra Wycinanka.

Kortet har jeg ruset i kantene for å få det litt shabby effekt, jeg er veldig glad i å bruke bazzil i kraft til mine kort. 





Denne gangen valgte jeg å lage ett 15x15cm kort med bunnåpning.





Dette tekststempelet fra Kort og Godt falt jeg veldig for, de viktige tingene i livet, vi må ta vare på. 



Håper du tar turen inn i Kort o Mania bloggen og ser på alle de flotte DT-bidragene!



1 kommentar:

  1. Så herlig og vårlig kort! Enig i at teksten var nydelig!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -