tirsdag 15. november 2016

La kreativiteten blomstre!




Da er vi kommet halvveis i november allerede! Som tiden flyr! I dag er Nordsalten Hobbyklubb ute med ny utfordring, denne gangen er det bare å la kreativiteten blomstre, for  på denne utfordringen er ALT LOV!

Vi i design teamet hos Nordsalten Hobbyklubb er biltt sponset med stilige stempler fra Rubber dance stamps!




Jeg har brukt to av stemplene jeg fikk på fremsiden, Eifeltårnet og jordklodene. Jeg syns de passet veldig godt sammen med gutten på bilde som ser ut som han skal ut å reise med koffert, teddybjørn og hunden ved sin side.
 Jeg har brukt herlige mønsterark fra en stilige 6x6 blokk fra studiolight.




Innsiden er også pyntet med ark fra samme blokken, sammen med ett fint tekststempel fra Rubber dance stamps

Så med disse kloke ordene fra Marcel Proust ønsker jeg deg en riktig fin november videre. 
Stikk inn i Nordsalten Hobbyklubb og se på alle de flotte bidragene jentene i design teamet har laget!




Jeg vil delta på Papirlosjen sin utfordring med dette kortet
Papirlosjen - Utfordring #11 - Metall 

1 kommentar:

  1. Eit flott kort :)
    Fine detaljer til bildet ♥
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    DT-Audhild ♥

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -