onsdag 16. november 2016

Glitrende god jul!


 I dag blogger jeg for Kort o Mania, med dette røde glitrnede julekortet! Denne gangen kan du delta med akkurat det papirprosjektet du vil, for alt  er lov!

 Jeg har laget ett shakerkort denne gangen, jeg har brukt 3dputer for å lage en lav shakerboks fyllt med paljetter fra Linda Design hos Papirgleder.

 
  
 Jeg har storkost meg med herlige glitterark på dette prosjektet, sammen med mønsterark fra Maja Design, kraft og rød kartong. Tekststripen er fra Papirdesign. Paljettmiksen inni shakerboksen er gullstjerner og røde runde paljetter. 




Inni har jeg pyntet med litt glittrende washitape fra Papirgleder, og kortet holdes lukket med en skjønn blonde. 
 Det er sjelden jeg lager kort uten blomster, her har jeg brukt 3 røde fine bjeller som blir som tre bær på kristornen, ett tips jeg så i det siste nummeret av ett trykk, og en herlig bladpunch fra Tim Holtz.

 
Det ringer fint i bjellene når man rister på kortet,

Jeg håper du tar turen inn i Kort o Mania bloggen å ser på de lekre DT bidragene. Sleng deg med på utfordringen så vi får se ditt lekre bidrag!


Jeg vil delta på følgende utfordringer med mitt julekort:




6 kommentarer:

  1. Så søtt og sart dette var 💙 det hadde vært morsomt å hørt det og 😄
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kort. Likte godt de 3 bjellene du har brukt og enig med Pia om at det helt sikkert er en flott lyd med dette kortet.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Kjempefint shaker-julekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Flott riste-kort ♥
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    DT-Audhild ♥

    SvarSlett
  5. Rød, kartong, glitter og hamp kan ikkje bli noe anna enn et flott julekort! Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Jul. DT Monica

    SvarSlett
  6. Lekkert julekort med fine detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -