mandag 1. august 2016

GRATULERER!

1.august er her og det er på tide med en ny utfordring hos oss i Kort o mania! Kanskje er du ferdig med årets sommerferie, eller er vestlending som meg og syns været roper scrapping, det er vertfall ikke vær til å sole seg..... så kan du jo kaste deg over papirene og lage akkurat det du vil, for temaet vårt denne gangen er; Alt er lov!

Jeg laget ett kort til min søster og samboeren som akkurat har kjøpt seg leilighet sammen. Jeg ser i ettertid at jeg syns det ble noe flatt og manglet noe, men det er for seint å gjøre noe med nå.





Jeg har brukt alfabetdies fra Linde Design hos Papirgleder, arkene er fra Maja Design sin lekre serie Coffee in tha arbour, tekststriper fra papirdesign, blomster fra WOC og disen i bakkant er fra Kort og godt. 

Håper du stikker innom Kort o Mania bloggen og lar deg inspirere av alle de flott DT-bidragene.
Ha en fortsatt god sommer!



Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet;
Papirplaneten #8 - Sommer. (fargene og blomstene roper sommer)
Hjerteboden - Alt er lov
Card and Scrap #122 - Alt er lov


9 kommentarer:

  1. Super sødt kort!

    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT.

    SvarSlett
  2. Et flott kort, likte veldig godt dei gule detaljene med Gratulerer og rosene du har brukt. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

    SvarSlett
  3. Jeg syns det kortet ble riktig så flott! Ikke for mye pynt og dill dall. ;) Flotte farger og blomsteroppsats.
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Hjerteboden.
    DT Maria

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line, DT.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  6. Kjempe fint kort. Digget den knall gule teksten. Syntes ikke det var for flatt. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  7. Synes dette ble kjempefint:) Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  8. Flott kort. Elsker fargene du har brukt:)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    DT-Jeanett

    SvarSlett
  9. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -