mandag 15. august 2016

Gratulerer! DT - Nordsalten hobbyklubb #144 uten bilde

GRATULERER! Ett skikkelig solskinnskort i en herlig gulfarge med masse blomster, og favoritten min sommerfugler. Uten motivstempel eller bilde, er altså tema på Nordsalten Hobbyklubb sin nye utfordring. Her er mitt DT bidrag til den utfordringen;

Ett kort uten bilde/motiv trenger ikke være kjedelig! Her har blomstene fått plassen som hovedmoment på kortet. 



En stor doilie, blomster fra Prima og Woc, sommefuglene er fra Wycinanka, tresirklene med tekst fikk jeg med i ett kit fra studio calico. Teksten er en dies fra Papridesign. Diesen under blomsten er fra Kort og godt.

Den store blomsten i senteret er fra Prima, resten er fra WOC, der jeg handler det meste av blomster.
Jeg håper dere tar turen inn på Nordsalten Hobbyklubb sin blogg og lar dere inspirere av alle de lekre DT bidragene!



Jeg deltar på følgende utfordringer med kortet mitt. 

Papirplaneten - #8 Sommer
Hjerteboden - Alt er lov
Scrappiness - #19 Sirkler
Scrappeyst - Sommer og ferietid
Hobbygarasjen - #39 Bruk dies
Papirlosjen - #8 - Alt er lov






14 kommentarer:

  1. Nydelig kort med lekre farger! Masse herlige blomster og små detaljer! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappiness.
    Klem, dt Helga <3

    SvarSlett
  2. Sommerfølelse bare stråler ut av kortet ditt Mari! <3 Elsker fargen, pyntet, alt! :) Er ikke så veldig flink til å bruke gult på prosjektene mine, men nå fikk jeg lyst til det!! :D Takk for inspirasjon.
    Maria

    SvarSlett
  3. Flott kort og spreke farger du har brukt. Ble godt humør av det. Takk for du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT Lise

    SvarSlett
  4. Flott og sommerlig kort :) Tusen takk for at du deltar på Hjertebodens sin juli-august utfordring. Monica A. DT

    SvarSlett
  5. Lekkert og sommerlig 💛💜💖💚💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen 😀 Pia

    SvarSlett
  6. Så flott kort du har. Herlige farger og mange fine detaljer. Takk for at du er med på vår utfodring hos Scrappiness:) Klem Lone

    SvarSlett
  7. Nydelig kort ♥ Rosa og gult e verkeleg fint i hop :)
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    DT-Audhild

    SvarSlett
  8. Åhh for et herlig kort! Dette er et kort som eg kan se på igjen og igjen... Som dei andre skriver over her, herlige farger og pynt! Det oser glede og inspirasjon av kortet. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

    SvarSlett
  9. Helledussan for ei nydelig kort, fargane passa heilt perfekt ilag. Dette var eit skikkelig gladkort. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen.
    DT Annelen

    SvarSlett
  10. Flott kort! ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Papirplaneten!
    Gry

    SvarSlett
  11. Herlig sommerkort i lekre farger! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  12. Nydelig kort i herlige farger. Rosa og gult gir skikkelig sommerfølelse. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  13. Fargerikt flott kort. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  14. Her var det mye sommer, og kortet var nydelig - - Takk for at du deltar i sommarutfordringa hos Papirplaneten - Klem DT- Anita

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -