fredag 1. april 2016

Lollipop kort!






 Det er den første april og i Nordsalten hobbyklubb denne måneden har vi dukket ned i restekassen og laget kort med det vi fant i den. Jeg har prøvd meg på ett lollipop kort, morsomt å prøve noe nytt.
Stikk innom hos Nordsalten hobbyklubb og sjekk ut de andre flotte DT bidragene!


Denne gangen har jeg lekt meg med rester av mønsterpapir og litt blonderester, og laget ett dust lollipopkort.

Vi i design teamet er sponset av my besties denne gangen med lekre digistempler. Jeg falt for denne skjønne jenta. Jeg har brukt rester av mønsterark fra serien Summer Crush fra Maja Design. Blomster fra kort og godt, kakerservietter og blonde og båndrester. Tekstklistermerket er fra papirdesign
 
Bakpå har jeg limt en rosett laget ved hjelp av Tim Holtz sin dies, oppå er ett stemperykk fra kort og godt. Ett veldig kjekt kort å lage så det blir nok flere av disse!

Håper du stikker innom hos oss i Nordsalten hobbyklubb og lar deg inspirere av jentene i design teamet til å lage noe av dine rester! 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -