onsdag 16. mars 2016

Påske i grønt, lilla og gult!

Påsken er snart her og hva passer vel bedre da enn at vi i Kort o Mania har tema Påske - hvor vi vil se fargene grønt, lilla og gult!
Her er mitt kort til utfordringen.

Jeg har dekorert en hvit papirpose til denne utfordringen. Her har jeg brukt ett mønsterark fra bildmålerna, med blå, gule og lilla blomster på. Fikk virkelig vårfølelse av arket! Grønn bazzil har jeg brukt bakom mønsterarket og ett fint lilla mønsterark fra Pion som lilla matte. Vintagebilde er også fra Pion. Blomstene er en blanding av kort og godt, WOC og prima. Tekststripene er stickers fra papirdesign.

Den andresiden har fått mer av det lekre mønsterarket, samt ett fint teksttrykk fra North Star design. Fuglen i tre er fra papirdesign.

En liten tag til å skrive en liten hilsen på ville jeg også ha til. Her har jeg brukt ett bilde som var på baksiden av det lilla mønsterarket. 


Håper du lot deg inspirere til å bli med å lage noe i nydelige påskefarger du også! Stikk innom Kort o Mania bloggen og ta en kikk på de flotte DT - bidragene, og bli med du også!

1 kommentar:

  1. Nydelig pose, og et fantastisk blomsteroppsett du har her :-)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -