fredag 1. april 2016

En hyllest til våren....


April er her og det er å tide og ønske våren velkommen! Vi i desig teamet hos Kort o Mania har derfor valgt å kalle denne utfordringen for; "en hyllest til våren!"

Jeg falt for ett gammelt Maja ark jeg fant i arkbunken min, samt lekre blomster fra Papirdesign.

Ett lite kort på 4x6 inch med åpning på midten.



Vi i design teamet Er denne gangen sponset med flotte stempler fra Lacy sunshine. Jeg har valgt å fargelegge mitt med fargeblyanter denne gangen, i dus gul, grå og lilla.
Blomster fra papirdesign, stjerner i tre fra studio calico og teksten er stickers fra papirdesign.



Enkel åpne/lukking med magnet. 

Håper du tar deg en tur inn i Kort o mania bloggen og ser på de flotte DT bidragene og lar deg inspirere til å lage noe som hyller våren!



1 kommentar:

  1. Et herlig, vårlig kort! Så kjekt med en annen fasong enn 6x6, selv om denne sånn egentlig er ganske vanlig også. Lekkert dekorert med trestjernene sammen med blomstene!
    :) Klem

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -