fredag 1. september 2017

Bryllup

Det er den 1.september og i Kort o Mania er vi ute med ny utfordring! Denne gangen er ALT LOV. 
Jeg har denne gangen ett bryllupskort laget på bestilling for en venninne.

Det ble ett enkelt bryllupskort i fargen hvit, dus rosa og sølv,  med enkel blomsterpynt. Den hvite bazzilen har jeg embosset for å bryte litt og lage arket litt mer bryllupsaktig.
Blingen føler jeg fremhever glitter arket. Blomstene er fra WOC, bling fra Kort og Godt, hjertet fra Hobbygarasjen.

Jeg er veldig glad i å bruke staffelikort til slike anledninger som har gavebord, de står så fint og viser seg frem. Både stempeltrykket på fremsiden og inni er fra Kort og Godt. Hjertedisene er fra Linda Design.



Jeg liker også staffelikort bra fordi den personlige hilsenen skjules, slik at dersom mottakeren ikke vil vise den til alle, så er den fint at den gjemmer seg bak fremsiden. 


Jeg håper du tar turen innom Kort o Mania bloggen og ser på alle de lekre DT-bidragene. Jeg håper du har lyst å levere inn ditt bidrag til oss!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -