onsdag 20. september 2017

Du har bursdag!

 Bedre seint enn aldri? Jeg er vist alt for seint ute med innlegget mitt til Kort o Mania denne gangen. Men her er det endelig! Denne gangen har vi i Kort o Mania, clean and simple som tema! Clean and simple er ikke noe jeg syns er enkelt å lage. Men vi har alle godt av en utfordring innimellom :D


Denne gangen har jeg laget ett kort i lilla og hvitt. Med enkel pynt og uten noen form for motivstempel, eller bilde.


Jeg har brukt vanlig hvit bazzil, lilla mønsterark fra Maja Design sin serie Enjoying Outdoors. Jeg har brukt speilkartong, blomster fra WOC og tekstriper fra Papirdesign.  Ett enkelt men fint bursdagskort til ei jente som ble 7 år nettopp. 



Diesen jeg har brukt er fra Memory box, og jeg har stanset ut lilla speilkartong. Jeg syns det er fint å bruke sammen med arkene på kortet for den gir ett litt ekstra fint uttrykk til kortet. 



Jeg håper du tar turen innom Kort o Mania bloggen http://kortudfordring.blogspot.no/2017/09/utfordring183-clean-and-simple.html og ser på de andre flotte DT-bidragene. Jeg håper du blir inspirert til å delta på utfordringen vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -