tirsdag 1. august 2017

Fargeutfordring blå.

Denne måneden er vi i Nordsalten Hobbyklubb blitt sponset av Star stampz med to fine digi stempler. Mitt valg falt på denne fine japanske geishaen. Vi har ett anderledes tema denne måneden, nemlig fargetema, og denne måneden er fargen blå. 
Min tolking av fargeutfordringen denne måneden ble duse blå farge, og mønsterpapir fra Maja Design.




 Det duse fine mønsterarket fra Maja Deisgn og mønster på Geishaen sin kimono syns jeg var så likt at jeg bare måtte bruker arket som utgangspunkt for kortet mitt. Jeg ble glad da jeg oppdaget blå kartong som passet. Jeg har brukt blomster fra Papirdesign og WOC, halvperler fra Kort og godt, og ordstriper fra Papirdesign.

Stempeltrykket har jeg fargelagt med mine Prisma colors som jeg stadig blir mer glad i, for å gi kortet litt mer liv har kirsebærblomstene fått litt lilla farge på seg. 


Jeg håper du tar turen innom Nordsalten Hobbyklubb og lar deg inspirere av alle de andre lekre blå DT bidragene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -