onsdag 15. juni 2016

You're the straw to my berry

Det er den 15.juni og vi i Nordsalten hobbyklubb er ute med en ny utfordring, nemlig; You're the straw to my berry! Denne gangen vil vi se sugerør på kreasjonene deres!


Jeg har brukt sugerør fra søstrene grene som en matte bak motivet mitt denne gangen. Alltid kjekt å finne nye måter å bruke sugerør på.



Vi i design temaet er sponset av My Besties og har fått herlige digistempler til kreasjonene våre.
Jeg har brukt ei herlig jente som jeg har fargelagt med promarkers slik at mønsterark og fargene passet over ens. Dette ble ett veldig ton i ton kort. Blomstene er fra papirdesign og WOC.

Håper du tar turen inn på NSHK bloggen og ser på alle de flotte DT bidragene!
Bli med oss å scrappe du også!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -