torsdag 16. juni 2016

Hurra for deg!

God morgen!
I dag er Kort o mania ute med nyt utfordring i bloggen og denne gangen er temaet punch/dies!
Vi i design temaet fått lekre motiver fra ppinkydolls som vi har fargelagt til våre papirkreasjoner.
Jeg har laget ett shaker kort til jenta mi på 6 år sin bestevenninne som snart har bursdag. 

Duse rosa ark fra Papirgleder, herlige mønsterark på tjukk kartong. Blomster fra Prima og WOC. Blondene er fra ett etsykjøp, og teksten er fra papirdesign.



Shaker boksen har jeg laget av ulike former utstanset dies, oval i bunn, med stempeltrykket oppå, så har jeg stanset ut stiv plast fra papirgleder i en oval og så stanset jeg ut en ramme i oval scalloptil å ha på toppen, lagene er limt sammen limputer, så har jeg tettet hullene mellom med flytende lim.
Stempeltrykket fra ppinkydolls er fargelagt med promarkers.



Inni har jeg dekorert med de samme mønsterarkene samt ett gratulasjonsstempel fra Kort og godt. 


Håper du tar deg en tur innom kort o mania bloggen og lar deg insiprerer og blir med å scrapper med oss!


2 kommentarer:

  1. Så søtt bursdagskort! Herlig med alt glitteret foran motivet! :)

    SvarSlett
  2. Så herlig motiv og kort.
    Tipper det er ei jente som kommer til å like dette.
    Nydelig veske du hadde heklet til din datter.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -