onsdag 1. juni 2016

Shakerkort!

Det er første juni og sommeren har såvidt begynt å vise at den er her!
Denne gangen er ALT LOV på utfordringen hos kort o mania!
Vi i design temaet har fått lekre motiver fra all dressed up og lage kort med!
Jeg har valgt en herlig liten fe som motiv på mitt kort.

Jeg har brukt herlige ark fra Maja Design, blomster fra WOC, dies fra La La Land Crafts. De stilige tekststickersene er fra Papirdesign.

Trykket har jeg fargelagt med promarkers, og de lekre paljettene i shakerlommen er fra Linda Design.




Inni har jeg brukt ett fint gratulasjonsstempel fra Kort og godt!


 Håper du tar turen innom Kort o mania bloggen og ser på alle de flotte DT-bidragene! Håper du vil være med oss å scrappe!

1 kommentar:

  1. Plutselig så datt jeg over bloggen din og det må jeg si var stor stas.
    Du lager så masse herlig, så takk for inspirasjonen.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -