søndag 1. mai 2016

Lag på lag

Det er 1.mai og vi i kort o mania er klar med en ny utfordring! Denne gangen med temaet; Lag på lag! Ta en tur inn i kort o mania bloggen og la deg inspirere av alle de flotte DT- bidragene!

Jeg har denne gangen valgt å lage en LO, en side i babyalbummen som jeg lager til den flotte 6åringen min!



Babyalbummen lager jeg i ett canvas album fra Prima, her er det noen sider i canvas og noen med plastlommer, så har blir flere ulike metoder brukt når jeg lager sidene.
På denne siden har jeg brukt gesso til å dekke bakgrunnen med slik at denne ble hvit, så har jeg brukt ark og litt papirpynt fra KaiserCraft sin serie bundle joy. Lekre blomster fra WOC og North star design. Trepynt fra polske Wycinanka, samt litt blonder og bølgepapp.


Karoline er her hele 3 dager gammel, klar for å møte bestemor m.fl. på barselavdelingen på KK.


Håper jeg har inspirert deg til å bruke masse lag på ditt prosjekt, og at du svinger innom Kort o Mania bloggen og blir på denne kjekke utfordringen!


1 kommentar:

  1. Så herlig albumside du har laget! Tenk så liten og søt! Utrolig at det er 6 år siden allerede!
    :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -