søndag 1. mai 2016

Glade farger!

Mai er her og det er klar for en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!
Denne gangen har vi valgt temaet; Fargelegging! Vi vil gjerne se fargelagte motiv på bidragene!

Jeg har valgt meg ett herlig stempeltrykk som passer supert til bursdagskort!

Her har jeg gått for skikkelige KNALL farger, vårfriskt og herlig!


Stempeltrykket denne gangen har jeg fargelagt med vanlige fargeblyanter. Så har jeg brukt ett nydelig stykke restepapir som jeg desverre ikke vet hvor er fra, samt farger som passer til de skjønne prikkene.
Jeg har brukt blomster fra WOC og north star design, tekststripene er fra Papirdesign og stempeltrykket er fra  Lacy sunshine.




Håper du stikker innom Nordsalten hobbyklubb og lar deg inspirere av flotte DT-bidrag!




2 kommentarer:

  1. Skikkelig herlig bursdagskort! Så fargerikt og fint, og blomsterdekoren er virkelig lekker!
    :)

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -