tirsdag 1. mars 2016

Bingo!

Denne gangen har vi i Kort o mania lekt oss med ett bingrobrett, det er jo kjempe kjekt!
Jeg har laget ett bursdagskort, med endel bretting som gir ett flott resultat uansett.
Anbefaler deg å ta turen innom å se på alle de flotte bidragene fra design teamet hos Kort o Mania!
Her er mitt kort:

Jeg har valgt å lage ett kort etter Tesametoden. Syns de er så stilige. Tutorialen jeg har fulgt finner du her hos Kristina.


Jeg har brukt hvit og lilla bazzil, smt mønsterark fra Maja desing sin lekre serie, enjoying outdoors.
Teksten er fra North star design og blomstene fra WOC Ser nå at det ene hjørnet nede har lurt seg på utsiden, dette skal altså være bakom klaffen slik som på andre siden *oops*


Her er uten panelet foran, jeg har brukt punch fra martha stewart rundt hele kortet.



Her er kortet åpnet.



Stort skrivefelt inni kortet.



Jeg har brukt nederste vannrette linje på bingobrettet til mitt kort, Punch, bretting, charm og tekst. Håper du stikker innom kort o mania bloggen og lar deg inspirere til å blir med på utfordringen vår!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -