mandag 1. juni 2015

DT-bidrag - søm

Da er den 1.juni her og det er klart for ny utfordring hos Kort o mania!
Denne gangen er temaet SØM, vi vil ekte eller falsk søm på bidragene. Denne gangen er det the paper shelter som sponser oss og vi i design teamet har vært så heldige å få stempler til å bruke på DT bidragene våre. Jeg har brukt søte Victoria på mitt kort. Hun kan du finne HER!


Her er mitt DT bidrag til oppgaven søm.



Jeg har valgt falsk søm på mitt kort, da jeg ikke har symaskin som står fremme. Jeg har bruk bazzil i vanilla og chocolate, og nydelige mønsterark fra vintage spring basics - Maja Design. Stempeltrykket er fargelagt i en blanding av promarkers og cameleon tusjer.


Stikk inn i Kort o mania bloggen å la deg inspirere av alle de flotte DT bidragene og sleng deg med på utfordringen!





1 kommentar:

  1. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -