mandag 1. juni 2015

DT-bidrag - gavesett!

Da er da klart for ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb! Denne gangen er temaet gavesett!
Jeg har laget ett sett bestående av en dekorert vinflaske med en tag og en eske toffifee. Kjekke små gaver å gi bort til noen som fortjener noe ekstra!

Her er mitt gavesett, jeg har brukt bazzil i hvit og chocolate, to av mine favoritter, sammen med lekre rosa mønsterark fra Maja Design sin serie vintage spring basics. Er veldig glad i disse arkene og har brukt de veldig mye i det siste.



Dette er første gang jeg lager en flaskeskjuler til vinflaske, men det gav mersmak så skal ikke se bort fra at det kanskje blir flere, en kjekk vertinnegave å gi bort.
Tekststempelet her er fra papirdesign.


En enkelt dekorert toffifee eske med tekststempel fra kort og godt og en liten blomsterkrans med blomster fra WOC. Arkene er de samme som jeg brukte å vinflasken.



Liker godt dette tekststempelet, sjokolade er jo SÅ godt!
Ta turen inn å la deg bli inspirert av de lekre DT bidragene du også, og sleng deg med på utfordringen! 






2 kommentarer:

  1. Hei på deg, snuppa :)
    SÅ fantastisk lekkert gavesett du har laget :)
    Likte flaskepynten spesielt godt :) Har ikke laget slik selv, men kikket på mange.
    Gleder meg over alt du lager :)
    Klems, Bente

    SvarSlett
  2. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -