lørdag 16. mai 2015

DT hos Kort o Mania!

Hurra! Endelig kan jeg fortelle alle at jeg var så heldig å bli plukket ut til å være DT hos Kort o Mania. Jeg er kjempe glad og gleder meg til å ta fatt på ulike oppgaver sammen med resten av DT jentene!

Her er mitt første bidrag som DT hos Kort o Mania!
I denne utfordringen er tema - fargelagt motiv, vi i design teamet hos Kort o Mania er sponset med lekre digistempler fra Lacy Sunshine, og jeg falt veldig for denne skjønne jenta her.


Jeg har brukt dies fra Gocreate, og ark fra Bildmålerna, samt ett glitterark fra american crafts.
Tagen er en dies fra Magnolia. Så har jeg brukt blomster fra WOC og skjønne små trehjerter fra Wycinanka. Stempeltrykket har jeg fargelagt med promarkers.



Håper du fikk lyst å ta turen innom Kort o Mania og la deg inspirere du også :)



1 kommentar:

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -