onsdag 14. januar 2015

Ut av dvalen!

Det er på tide å våkne fra bloggdvalen, ja fra dvalen i det hele tatt. Selv om det har vært stille her på bloggen så har det ikke vært helt stille i kosekroken. Det har blitt gjort noe der, samt at det er blitt heklet endel. Fant i fjor vinter ut at jeg skulle prøve meg en siste gang på hekling, før jeg gav opp alt som het håndarbeid. Jammen fikk jeg det ikke til etter litt guiding fra gode venninner ble det noen luer, pannebånd, halser og div annet. Det blir nok mer heklerier her også fremover, samt litt glutenfri matlaging og diverse andre små hobbyprosjektet.

I kveld holder jeg på med ei fin gulvmatte som jeg fant mønster på i den nye boka mi Heklelyst som jeg fikk til jul! Kan varmt anbefale boken! Satser på det blir mange prosjekter å finne her fra den. Matten skal egentlig hekles i Dale Hubro i en nydelig fargekombinasjon, men siden jeg må vente på garnet jeg har bestilt og tålmodigheten min ikke rakk til, hekler jeg det nå i Drops Lima, som er blanding av ull og alpakka. Her er en lite sniktitt, så er jeg snart tilbake med ett scrappeprosjekt jeg har brukt mye tid på i høst.



2 kommentarer:

  1. Så herlig at du har våknet fra bloggdvalen. Og herlig og se litt bilde. Jeg håper du legger ut bilde også av det ferdige prosjektet ditt, for det så unektelig litt spennende ut ;-)

    SvarSlett
  2. Veldig kjekt at du er tilbake på bloggen :) Blir spennende å se ulike prosjekter framover!
    :) Klem

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -