onsdag 15. mai 2013

Utfordring #74 - selvlagd pynt!


Da er det den 15. mai og det er klart for ny utfordring hos oss på Nordsalten hobbyklubb!
Denne gangen er det selvlagd pynt vi vil se!
Vi i DT teamet har laget diverse pynt, så vis du vil bli inspirert er det bare å ta turen innom å se!

Her er mitt bidrag!

Har scrappet min skjønne Karoline, her avbildet på julaften i nye askepott sko og frisørsett i prinsessestil. Jeg har brukt hvit bazzil som er sprayet med litt creme de Rouge glimmermist, litt mørkerød kartong og litt tim holtz tissue tape. Snurreblomstene har jeg laget selv av kaffefilter og sprayet med glimmermist, så har jeg laget en pebble. Litt turkise halv perler og osteklut :)

min "bella"







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -