søndag 5. mai 2013

Dåpskort

En venninne ringte en kveld og lurte på om jeg kunne lage ett dåpskort til henne. Det kunne jeg selvsagt. Det ble ett skikkelig dust babyrosa staffeli kort :)


Her har jeg brukt kraftkartong til selve kortet, dus rosa bazzil, og ett nydelig mønsterark fra princess serien til my minds eye. swirlen er fra cheery Lynn, en doolie serviett bak trykket, blomstene er fra Prima og WOC.

Stempeltrykket er fra Sugar Nellie og er fargelagt med oatmeal, pastel pink og blush i ansiktet, baby pink, og rosepink på lue og teppet.

Fryktelig lyst bilde, men her er det jaffal oppslått.



Tekststempel fra Kort og godt.


Jeg deltar i disse utfordringene med kortet mitt.

Kort o Mania - Alt er lov
Card and scrap -  bruk dolies/kakeservietter.






5 kommentarer:

  1. Det ble skikkelig flott! Så nydelige, sarte farger, og søtt og lekkert fargelagt motiv!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare smuk ♥

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
    knuzzz♥

    SvarSlett
  3. Søtt kort. Takk for du deltar hos Kort O Mania.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  4. Åååå for et kjempesøtt dåpskort!!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett
  5. Det ble helt supert og godt mottatt :)
    Veldig fornøyde. Tusen takk

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -