tirsdag 7. mai 2013

En vennehilsen :)

Etter å ha ligget syk en uke med lungebetennelse, satt jeg meg ned på søndag og begynte på dette sommerlige kortet.





Jeg hadde en rest av ett av Maja Design sine Vintage spring design ark i deilige duse pasteller. Sammen med lys lilla og gul kartong ble det skikkelig sommerlig. Jeg ha brukt to spellbinder dies, runde og scallop, samt en rund blomstercrans die fra memory box. Blomstene er fra WOC og stemplene er fra kort og godt.



innsiden, med stempel fra kreativ hobby på spellbinder dies.

og baksiden :)


Jeg deltar på følgende utfrodringer med dette kortet.

Scrap'a'long - #27- dies eller punch
Kort o Mania - Alt er lov







3 kommentarer:

  1. Nydelig og sommerlig! Den blomsterkransen er skikkelig lekker, og setter prikken over i-en på kortet!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Flott sommerkort i herlige sommerfarger.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. Kjempe fint sommerkort.
    Tusen takk for du deltar hos Kort O Mania. Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -