tirsdag 18. januar 2011

Te-lys kort!

Har laget ett kort til en jeg syntes fortjente det!


5 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort Mari. Likte veldig godt fargane og bilde av den søte jenta :)

    SvarSlett
  2. NYYYDELIG :-) Har du noen oppskrift på dette?? hadde vært fine bursdagsgaver tenker jeg :-)

    SvarSlett
  3. Det er bare å google telyskort mal, så vil du finne det, skal slenge ut en mal når jeg legger ut det telyskortet jeg lager nå =)

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelig kort!
    Blomstene var nydelig arrangert, og bilde.....*sukk*
    Denne typen telyskort har jeg ikke prøvd, må prøves :)

    SvarSlett
  5. Dette tror jeg jeg kjenner igjen kjære du! Og jeg ble utrolig glad for det! TUsen takk!

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -